زمان ثبت‌نام جاماندگان یارانه (معیشتی) جدید اعلام شد

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا میرتاج الدینی گفت: این جلسه با حضور پارسانیا رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها درباره موضوع جاماندگان از دریافت یارانه تشکیل شد که پارسانیا گزارشی از پذیرفت کنندگان یارانه و کسانی که به ثبت نام نیاز دارند، ارائه کرد.

وی ادامه داد: طبق توضیح رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها، سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها تا آخر هفته جاری یا اوایل هفته آینده برای ثبت نام افراد جامانده از دریافت یارانه راه اندازی شده و سپس اطلاعات آن‌ها توسط وزارت کار بررسی می‌شود. علاوه بر این طبق دستور رییس جمهوری، یارانه افرادی که نسبت به قطع یارانه و یا دهک بندی خود اعتراض دارند واریز می‌شود.

میرتاج الدینی با بیان اینکه عمده گلایه نماینده‌ها به وزارت کار از عملکرد وزارت کار برای تعیین شاخص‌ها شاخص‌ها است، گفت: وزارت کار به گونه‌ای شاخص‌ها را تعیین کرده که افراد زیادی از دریافت یارانه حذف شده آن هم کسانی که جز دهک دهم نیستند پس باید اصلاح شاخص‌ها انجام شده و تطبیق شاخص‌ها اصلاح شود.

وی در پایان گفت که این کمیسیون هفته آینده از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی موضوع نحوه ثبت نام جاماندگان از دریافت یارانه و تعیین معیار‌ها و شاخص‌های حذف یارانه‌ها دعوت می‌کند.

منبع: همشهری