بادامکی: ترس از باخت نمی‌گذارد شهرخودرو نتیجه بگیرد

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین بادامکی معتقد است شهرخودرو از لحاظ فنی وضعیت بهتری نسبت به قبل پیدا کرده است، اما به‌دلایل روحی و روانی نمی‌تواند از بازی‌های خوبش نتیجه بگیرد. وی درباره نتایج شهرخودرو در هفته‌های گذشته، گفت: به‌نظر من شهرخودرو فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. این تیم هم مقابل گل‌گهر و هم برابر استقلال خیلی زیبا بازی کرد و حریفان این تیم انتظار چنین نمایشی را نداشتند، اما به‌هرحال فشار‌های موجود روی بازیکنان و ترس از شکست باعث شد این تیم نتواند برابر گل‌گهر، استقلال و پیکان به برتری برسد. وی ادامه داد: شهرخودرو بازی‌های سختی ازجمله دیدار با پرسپولیس و سپاهان دارد و این شانس تیم را برای بقا کم می‌کند، اما باید امیدوار ماند.

نمایش فنی شهرخودرو سبب شده است بتوانیم دست‌کم به گرفتن امتیاز مقابل پرسپولیس و سپاهان امید داشته باشیم، اما این نکته را می‌گویم اگر هم شهرخودرو سقوط کند، مشکلات غیرفنی و مدیریتی این تیم تأثیرگذارتر از مشکلات فنی بوده است. بادامکی بیان کرد: سیدعباسی و کادرش همه تلاششان را کردند و برخی تصمیم‌های مدیریتی اشتباه، شهرخودرو را به ورطه سقوط رساند. وقتی از اواسط فصل تیم را از شهر و مردمش دور می‌کنند و به تهران می‌برند، چه انتظاری می‌توان داشت؟

امکاناتی که باید، در اختیار این تیم قرار نگرفتند و فکر می‌کنند هر چیزی با تغییر محل تمرین یا تغییر سرمربی حل می‌شود. با تصمیم‌هایی که مدیران شهرخودرو گرفتند، اکنون تیم کارش به اینجا کشیده شده است و نمی‌توان با عملکرد هفته‌های گذشته شهرخودرو، این نتیجه‌گیری را به مسائل فنی ربط داد. او درباره اینکه آیا در صورت سقوط شهرخودرو، این تیم هم سرنوشتی مانند پیام و ابومسلم خواهد داشت یا خیر، گفت: شهرخودرو اصلا شبیه پیام و ابومسلم نیست. این تیم خصوصی است و تصمیمات مدیران این باشگاه، شهرخودرو را با مردم مشهد غریبه کرد. پیام و ابومسلم تیم‌های مردمی‌تری بودند.