رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی مشهد: پیگیر رایگان شدن استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی در پارک‌های ویژه بانوان هستیم

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات، اظهارکرد: «روابط عمومی» قلب تپنده هر مجموعه و سازمان محسوب می‌شود که اگر مسئولیت کاری خود را به درستی انجام دهد، بر تمامی ارکان آن نهاد، اثر مثبت می‌گذارد.

وی با بیان اینکه عملکرد صحیح و درست روابط عمومی سازمان، خستگی را از تن سیستم می‌زداید، گفت: روابط عمومی باید قوی و در کنار مردم و مدیریت مجموعه خود باشد؛ در چنین شرایطی، جامعه هم احساس خوبی خواهند داشت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: اگر همه کار‌ها و اقدامات به درستی انجام می‌شود، روابط عمومی باید به خوبی آن‌ها را اطلاع‌رسانی کند.

سلیمی در ادامه اشاره‌ای هم به ۳۱ اردیبهشت‌ماه، روز «اهدای عضو» داشت و تصریح کرد: خانواده‌هایی که در سخت‌ترین شرایط، تصمیم به اهدای عضو می‌گیرند، اقدام شایسته تقدیری انجام می‌دهند؛ اکران تصاویر مربوط به این اهداکنندگان و معرفی آن‌ها به جامعه در سطح شهر توسط سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بسیار خوب بود.

وی درخصوص دوچرخه‌های اشتراکی ویژه بانوان هم گفت: دوچرخه‌‎های اشتراکی «بایدو» تعرفه مصوب دارند، ولی تعرفه بوستان ریحانه با توجه به اینکه بهره‌بردار، بخش خصوصی است و نسبت به تامین دوچرخه اقدام کرده، متفاوت از بایدوست.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده افزود: نگاه نسبت به حوزه ورزش و بانوان نباید نگاه اقتصادی باشد، بلکه باید یارانه نیز اختصاص دهیم؛ پیگیری می‌کنیم که بهره‌برداری از دوچرخه‌های اشتراکی در پارک‌های ویژه بانوان رایگان شود.