معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت: همکاری مردم با شهرداری در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ضرورت دارد

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا محجوب در حاشیه چهل و ششمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلان شهر‌های ایران، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث در حوزه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در شهر بحث همکاری مردم با شهرداری است که خوشبختانه این کار در رشت آغاز شده است.
وی ادامه داد: ما در شهرداری رشت خدمات فرهنگی و اجتماعی را به محله‌ها منتقل کردیم تا اهداف مورد نظر شهرداری و مباحث و موضوعات مختلف شهروندی را آموزش دهیم.
معاون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت در خصوص برگزاری نشست حوزه فرهنگی شهرداری کلانشهر‌های کشور بیان کرد: برگزاری چنین جلساتی و تبادل نظر با همکاران در حوزه‌های مختلف باعث می‌شود از تجربیات یکدیگر بهره‌مند شویم.
محجوب تصریح کرد: در این راستا امیدواریم با آغاز کار‌های فرهنگی و اجتماعی رشت که محله به محله در حال انجام است، بتوانیم موفق‌تر عمل کنیم.
وی در خصوص لزوم چنین نشست‌هایی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها در کل کشور مستقل هستند و لذا انتقال تجربیات باید از طریق چنین نشست‌هایی صورت گیرد؛ همچنین با توجه به حضور شهرداران و معاونین شهرداری‌های مختلف می‌توان کار‌ها را با هم افزایی پیش برد.
چهل و ششمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران به میزبانی شهرداری مشهد مقدس طی روز‌های ۲و ۳ خردادماه با حضور مسئولان ۲۰ کلانشهر ایران برگزار شد.