خبر خوش وزیر آموزش و پرورش به فرهنگیان| آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان تا هفته آینده به دولت می‌رود

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار داشت: آیین نامه رتبه بندی معلمان به صورت مستمر در حال بررسی است و در این خصوص جلسه‌های زیادی نیز گذاشته می‌شود که تلاش خواهیم کرد تا آن را اجرایی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر حمایت و توجه به استان‌هایی که جمعیت دانش آموزی روستایی زیادی دارند تاکید کرد و افزود: گستردگی سرزمینی خراسان شمالی مشکلاتی در پوشش تحصیلی خراسان ایجاد کرده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه علیرغم گستردگی سرزمینی خراسان شمالی اقدامات خوبی در حوزه آموزش و پرورش استان انجام شده است افزود: پراکندگی روستا‌ها بعضا باعث کمبود نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات می‌شود که در این استان برای رفع آن تلاش‌های زیادی شده است.

نوری وضعیت پوشش تحصیلی در خراسان شمالی را مطلوب دانست و افزود: هم اکنون وضعیت استان از نظر نیروی انسانی و زیر ساخت‌ها مناسب است و از ظرفیت و پتانسیل‌های این خطه در حوزه آموزش و پرورش باید استفاده کرد.

وزیر آموزش و پرورش به طرح هوشمند سازی مدارس به خصوص اتوبوس هوشمند در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: چنین اقدامات و ظرفیت‌هایی باید به عنوان الگو به سایر استان‌ها نیز معرفی شود، علاوه بر این الگو‌های مناسب دیگری نیز وجود  دارد که باید از آن‌ها بهره برداری کنیم.

نوری اظهار داشت: با وجود ظرفیت‌های مناسب در خصوص نیروی انسانی و زیر ساخت‌های آموزشی و تجهیزات مشکلاتی نیز در این استان دارد که در این سفر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا