نسخه دادستانی تهران برای شرکت‌های هواپیمایی پرتأخیر

به گزارش شهرآرانیوز، علی صالحی بیان کرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی مبنی بر پیگیری حقوق عامه، از مدیران ارشد شرکت‌های هواپیمایی "ایران‌ایر" و "تابان" که در چند ماه اخیر بیشترین تأخیرات پروازی را داشتند جهت بررسی موضوع و اخذ توضیح، دعوت و در جلسه مشترک در رابطه با تأخیر پرواز‌ها تذکرات لازم را دریافت کردند.

وی افزود: این جلسه با حضور همکاران قضائی دادسرای ناحیه ۳۰ و حضور مدیران فرودگاه مهرآباد و سازمان هواپیمایی کشوری در دادسرای مهرآباد برگزار شد.

دادستان تهران تصریح کرد: در این جلسه ضمن ارائه تذکرات لازم به نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی، مقرر شد با مدیریت شرکت‌های مزبور، اطلاع‌رسانی به موقع به مسافران قبل از حضور در فرودگاه انجام شود.

وی افزود: همچنین تأکید شد تا فروش بلیط با برنامه‌ریزی دقیق و بر اساس ظرفیت ناوگان انجام شود.

صالحی گفت: در این نشست مقرر شد تا یک فروند هواپیمای جایگزین برای انتقال مسافران در صورت تأخیر نامتعارف در نظر گرفته شود و در صورت تأخیر پرواز، حقوق مسافران از جمله گرفتن هتل و پاسخگویی مناسب از ناحیه مدیران شرکت‌ها رعایت شود.