حجت‌الاسلام خمینی: خودساختگی شخصیت رهبر معظم انقلاب اعجاب‌برانگیز است + فیلم

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی خمینی در مراسمی که در منزل امام خمینی(ره) در نجف برگزار شد، درباره شخصیت رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: نقطه اعجاب‌برانگیز، خودساختگی شخصیت رهبر انقلاب است و آنچه که باعث می‌شود ما احتراممان به ایشان مضاعف شود، خودساختگی ایشان است.

وی ادامه داد: ایشان ۳۳ سال است که رهبری جامعه را برعهده داشتند. ایشان بعد از امام آمدند و این کشتی را برعهده گرفتند و در این شرایط سخت و دشمنی‌های سهمگین و شرایط فرهنگی و سیاسی مختلف با موفقیت‌هایی این کشتی را به جلو بردند. همه علاقه‌مندان به امام و رهبری در این مدت و خصوصا در ۱۵ سال گذشته با همه وجود به تمجید عملکرد ایشان پرداختند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خمینی افزود: نگاه و پیش‌بینی‌های ایشان نسبت به حوادث اقتصادی و سیاسی و مذاکرات خارجی و داخلی محقق شد و این فتح حدود ۱۵ سال است که مورد تکریم و تمجید عشاق امام و انقلاب است. اما ایشان بر این باور هستند در مقایسه با امام رحمةالله فاصله نجومی است. این اعجاب‌برانگیز است و این در اصل برای من تولد یک اعجاب درونی است نسبت به شخصیتی که خودسازی این شخصیت چقدر است. این‌هاست که یک شخصیت را ممتاز می‌کند.

وی ادامه داد: در اطراف خود افرادی داشتیم که با یک صندلی و یک پست مدیریتی شخصیتشان عوض می‌شود. فقط آن دسته از انسان‌هایی که خودسازی کردند، به نقطه‌ای می‌رسند که هرچه به مقام بالاتری برسند و در چشم خلق خدا بزرگ‌تر می‌شوند، در چشم خودشان کوچک‌تر می‌شوند.

{$sepehr_media_502769_400_300}