اعلام آمادگی تولیت آستان قدس برای رسیدگی به مصدومان قطار یزد

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام محمد مروی چهارشنبه در پیام تسلیتی به مناسبت حادثه قطار مشهد به یزد افزود: حادثه تلخ و ناگوار قطار محور مشهد به یزد که‌ منجر به درگذشت تعدادی از زائران عزیز امام علی بن موسی‌الرضا(ع) و آسیب به جمعی از میهمانان بارگاه قدس رضوی در ایام مبارک دهه کرامت شد، موجب حزن و تأثر فراوان شد.

وی افزود: امید است مسئولان مربوطه با بررسی دقیق حادثه ضمن برخورد با مقصرین این رخداد اندوه بار و تلخ، مانع از حوادث مشابه شوند.

تولیت آستان قدس اظهار داشت: در جوار مضجع منور و شریف حضرت ثامن‌الحجج(ع)، رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان عزیز و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می کنم.

راه آهن جمهوری اسلامی صبح امروز از برخورد قطار مسافربری طبس - یزد با یک دستگاه بیل مکانیکی خبر داد که موجب خروج قطار از ریل شد که تاکنون ۲۱ نفر جان باختند.

رستم قاسمی" وزیر راه و شهرسازی و "احمد وحیدی" وزیر کشور به همراه استاندار یزد ظهر امروز با استقبال استاندار خراسان جنوبی وارد طبس شدند و سپس در محل حادثه حضور یافتند.

رییس جمهور پس از جلسه هیات دولت در تماس با استاندار خراسان جنوبی، یزد و فرماندار طبس بر بسیج همه امکانات برای امدادرسانی به مصدومان حادثه خروج قطار از ریل در طبس تاکید کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی