فرهاد قائمی ساحلی باز شد!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مرحله یک چهارم نهایی تور والیبال ساحلی آزاد کشور (جام خزر) در محمودآباد به پایان رسید و چهار تیم برتر مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند.
در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها چهار دیدار برگزار شد و تیم‌های هورسان یک، هورسان دو، شهرداری بندرکیاشهر و هیات والیبال محمودآباد به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر مسابقات صعود کردند.
در رقابت‌های مرحله نیمه نهایی نیز در دیدار نخست هورسان ب با ترکیب صابر هوشمند و سید سینا جعفری ۲ بر صفر (۲۱ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۱۹) مقابل زوج رحمان رئوفی و کامبیز کلته از تیم هیات والیبال محمودآباد مغلوب و راهی رده بندی شد.
عبدالحامد میرزاعلی و علیرضا آقاجانی از هورسان الف نیز در دیگر دیدار نیمه نهایی ۲ بر صفر (۲۱ بر ۱۴ و ۲۱ بر ۱۲) از سد تیم شهرداری بندر کیاشهر و ترکیب محمد صادقی و مجتبی امیری گذشت و فینالیست این تورنمنت لقب گرفت.
نکته جالی، اما حضور فرهاد قائمی بازیکن سابق تیم ملی والیبل کشورمان در این رقابت‌ها بود. فرهاد با تیم کشت و صنعت فرشباف در مسابقات قهرمانی کشور در محمود آباد حضور داشت و مقابل هورسان ب ۲ بر صفر شکست خورد. یاران قائمی برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی به دیدار جوانان مازندران خواهند رفت.