برگزاری مسابقات بدمینتون رنکینگ پسران خراسان رضوی

علی صمدی جوان | شهرآرانیوز؛ مازیار متولی مسئول کمیته مسابقات هیئت بدمینتون خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: نخستین دوره رقابت‌های رنکینگ پسران خراسان رضوی پس از همه گیری کرونا به میزبانی نیشابور و با استقبال خوب از سوی ورزشکاران و استعداد‌های برتر خراسان رضوی برگزار شد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در ۴ رده سنی برگزار شد که در پایان نفرات اول تا سوم هر رده مشخص شدند.
متولی افزود: در رده سنی زیر ۱۱ سال: کیان جهان نوش از مشهد، عماد عاملیان از نیشابور و محمد جوان نیک رفتار و والارضا متولّی از مشهد مشترکا سوم شدند. در رده سنی زیر ۱۳ سال، متین خوجوی از مشهد، علیرضا سیستانی از مشهد و امیرعلی زائری نیا و کوروش علیزاده از مشهد سوم شدند. در رده سنی زیر ۱۵ سال، متین قاسمی از مشهد، امیرعلی محمدپور از مشهد و سروش سالاری (مشهد) و عرفان عاملیان (نیشابور) مشترکا سوم شدند. در رده سنی زیر ۱۷ سال، پوریا جلالیان از مشهد، محمدرضا تقی زاده از مشهد و پویا جلالیان و معین قاسمی هم از مشهد مشترکا سوم شدند.

متولی خاطرنشان کرد: بازی‌های رنکینگ رده هالی سنی پسران و دختران خراسان رضوی به شکل فصلی و مستمر برگزار خواهد شد و نفرات برتر در شهرستان ها، برای ادامه تمرینات و افزایش سطح آمادگی خود به کمپ تیم‌های هیئت بدمینتون خراسان رضوی دعوت خواهند شد.