نماینده مردم اردبیل: وزرای جدید باید از مجلس رأی اعتماد بگیرند| رئیس‌جمهور فاطمی‌امین را معرفی نکند

به گزارش شهرآرانیوز، صدیف بدری درباره استیضاح وزیر صمت، گفت: به یقین با توجه به گرانی‌های اخیر و افزایش ساعتی قیمت‌ها، نمایندگان دغدغه معیشت مردم را دارند و هدف از این استیضاح تغییر و اصلاح معیشت مردم بود ضمن آنکه کنترل بازار کالا‌های اساسی و بازار خودرو ازجمله خواسته‌های ما محسوب می‌شود، اما با توجه به مذاکرات میان رئیس مجلس با رئیس دولت و قول تفکیک دو وزارتخانه و معرفی وزرای جدید ظرف دو ماه آینده ازسوی رئیس‌جمهور، فعلا مسئله استیضاح منتفی شده است چراکه دغدغه‌ها با تفکیک و اصلاح وزارتخانه‌ محقق خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: اینجانب به همراه ۱۶ نفر دیگر از نمایندگان هنوز امضاء‌های خود را برای استیضاح وزیر صمت پس نگرفتیم و فقط فرصتی به دولت برای اجرای کردن قول‌های خود داده شده است.

وی معتقد است تبدیل وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به دو وزارتخانه با توجه به تقسیم کردن مسئولیت و کاهش مسئولیت و بار بر دوش یک وزیر می‌تواند در ساماندهی بازار موثر باشد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: اینکه دوباره برای در دست گرفتن مسئولیت یکی از وزارتخانه‌ها آقای فاطمی‌امین معرفی شود، تصمیم دولت خواهد بود، اما مجلس حق دارد مجددا به آن رای موافق یا مخالف دهد.