حمایت از دانش‌آموزان کم برخوردار با همکاری شهرداری مشهد و آموزش پرورش

گروه مشهد | شهرآرانیوز؛ نبی زاده در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: با محوریت موضوعات اجتماعی برنامه مشترکی بویژه برای اوقات فراغت دانش آموزان مناطق کم برخوردار در نظر گرفته شده است.

وی همچنین به اقدامات موثر نیکوکارانه با حمایت شهرداری و کمیسیون حاشیه شهر شورا اشاره کرد و گفت: در برخی مناطق حاشیه شهر تعداد قابل توجهی از نوجوانان بازمانده از تحصیل داریم که با مساعدت شهرداری و شورای شهر می توان آنها را به بستر آموزش برگرداند.

نبی زاده با ابراز تاسف از اینکه برخی از این کودکان با استعدادند و با حمایت می توانند از آسیب های اجتماعی در امان بمانند، افزود: به عنوان مثال ۸ دانش آموز شناسایی شدند که فقط بخاطر نداشتن یک جفت کفش مدرسه نمی آمدند!

وی تاکید کرد: شهرداری به عنوان بزرگترین نهاد اجتماعی کلانشهر مشهد با رویکرد مددکاری اجتماعی در اجرای برنامه ها و طرح های حمایتی از مردم در مناطق کم برخوردار تردید ندارد.

معاون فرهنگی منطقه ۵ شهرداری مشهد از برگزاری جلسه مشترک دکتر حاتمی رئیس ناحیه یک آموزش پروش با رئیس کمیسیون حاشیه شهر خبر داد و ابراز امیدواری کرد نتیجه این جلسات مشترک به نفع کودکان و دانش آموزان این مناطق به خوبی پیش برود.

وی در توضیح بیشتر گفت: ناحیه یک آموزش و پرورش با ۳ منطقه شهرداری مشهد( مناطق ۳،۴،۵) همپوشانی دارد که از معاونان فرهنگی مناطق دعوت به همکاری شد.