نماینده مردم تهران: صدای معلمان به جایی نمی‌رسد| بازنشستگان همچنان منتظر متناسب‌سازی هستند

به گزارش شهرآرانیوز، سیدعلی یزدی‌خواه در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: خواهش می‌کنم به پرونده جنایت منافقین در انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی بعد از ۴۱ سال خاتمه دهید و پرونده را به نتیجه برسانید.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: روزی نیست که به دولت و سازمان مدیریت برای رتبه‌بندی معلمان در صحن علنی تذکر داده نشود، این قانون برای ارتقاء مهارت حرفه‌ای معلمان تنظیم شده است، چرا سازمان مدیریت کسری بودجه وزارت آموزش و پرورش را می‌خواهد از این منبع تأمین کند.

وی تأکید کرد: صدای معلمان به جایی نمی‌رسد و وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با عدم اجرا نشدن این قانون صحبتی نکرده است، از رئیسی می‌خواهیم فعالیت آموزش و پرورش را بیشتر رصد کند. در کنفرانس پاریس در یونسکو چرا دو معاونت وزیر آموزش و پرورش در آن حضور دارند در حالی که هدف از آن نحوه تحقق هدف ۴ سند غیرقانونی ۲۰۳۰ است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: مشکلات آموزش و پرورش بسیار زیاد است، زنگ خطر کمبود صد هزار ساعت کسری نیرو در اول مهر به صدا درآمده است؛ کتب درسی مشکلاتی دارد و حتی پیگیر مطالبات معلمان نیستند. انتظار می‌رود در بحث معلمان خارج از کشور و طرح متناسب‌سازی بازنشستگان اقدام شود. بازنشستگان همچنان منتظر به نتیجه رسیدن متناسب‌سازی هستند.