برگزاری اولین دوره جشنواره هنر و روان در مشهد
محمدرضا فیاضی بردبار، استاد روان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ریاست این جشنواره را بر عهده دارد و مرکز تحقیقات روان پزشکی و علوم رفتاری، انجمن روان پزشکان ایران و سازمان کل بهزیستی استان خراسان رضوی ازجمله متولیان این جشنواره هستند.

جشنواره «هنر و روان» از هنرمندان کشور دعوت کرده‌است تا آثار خود را تا دهم دی ماه ۹۸ درباره جست وجوی سلامت روان در زندگی شهری و روستایی، ابتلا به بیماری‌های روان پزشکی و ادامه زندگی، فرهنگ عمومی و سلامت روان، معنویت و سلامت روان، شادمانی و اندوه، والدگری مثبت، ارتباط مؤثر، خشم و ترس، پذیرش تفاوت ها، تاب آوری روان شناختی، اورژانس‌های اجتماعی، حاشیه نشینی و اختلالات روانی، کودکان و دنیای روانی شان، کودک آزاری، مراقبت از زنان آسیب پذیر، سالمندان و اقلیت‌ها و کلیه حیطه‌های دیگر مرتبط با سلامت روان و بیماری‌های روان پزشکی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

عکس‌ها و داستان‌های کوتاه ارسالی به جشنواره نباید پیش از این در جشنواره دیگری برگزیده شده باشند و هر عکاس می‌تواند حداکثر ۸ عکس به این جشنواره ارسال کند.

فیلم کوتاه باید بین یک تا ۵دقیقه باشد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۳ فیلم کوتاه خود را به جشنواره ارسال کند.

داستان کوتاه نیز باید نهایتا ۳۰۰۰کلمه باشد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۳ داستان کوتاه منتشرنشده خود را به جشنواره ارسال کند.

دبیرخانه این جشنواره در مشهد، میدان بوعلی، بولوار حرعاملی، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی روان پزشکی ابن سینا، مرکز تحقیقات علوم رفتاری و سلامت واقع شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۵۸۵۰۶۳۴۳ تماس بگیرند.