درخواست گشت‌زنی پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر فرعی

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

سازمان ترافیک
شهروند- لطفا به وضعیت غیراستاندارد برخی سرعت‌کاه‌های خیابان‌های فرعی رسیدگی کنید.
راهنمایی و رانندگی
شهروند- در صورتی که پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر فرعی گشت بزند شاهد پارک غیرمجاز بسیاری از خودرو‌های سواری در پیاده رو خواهد بود. خوب است که این گشت زنی در معابر فرعی اتفاق بیفتد تا از مزاحمت‌های این چنینی شهروندان کاسته شود.
اتوبوس رانی
۵۳۵...۰۹۱۵ لطفا پیگیری کنید اتوبوس‌های درون شهری رادیو داشته باشند. خیلی خوب است که موسیقی یا اخباری در اتوبوس پخش شود. در روحیه افراد تأثیر می‌گذارد.
دولت
شهروند- در بازخورد به پیام «ورود سازمان بازرسی به شکایت جاماندگان طرح معیشتی» که ۱۱ آذر در سایت شهرآرانیوز منتشر شد، می‌خواستم بگویم من یکی از ایثارگرانم که چندین سال است به دلیل بیماری اعصاب و روان بازنشسته و ازکار افتاده شده ام. برای همین تنها دارایی ام را که یک آپارتمان بود برای هزینه مداوا فروختم. اکنون دارای همسر و ۲ فرزند دانشجو هستم و در خانه مستأجری زندگی می‌کنم. پیش از گرانی بنزین پسرم با پرایدی که داشتیم کار می‌کرد، ولی الان با این وضعیت نمی‌تواند کار کند و می‌گوید مقرون به صرفه نیست. مبلغ کل حقوقم ۳‌میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است که یک میلیون تومان آن هزینه داروهایم می‌شود که تعرفه آزاد دارد. مبلغی هم صرف اجاره خانه و پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن و حق شارژ ساختمان می‌شود. حال بفرمایید با این هزینه‌ها و ۲ فرزند دانشجو چه کار باید کرد؟
شهرداری
۶۴۴...۰۹۳۹ لطفا از مشکلات محله صیاد گزارشی تهیه کنید.
۰۹۱...۰۹۰۳- محدوده بولوار میرزاکوچک خان بوستان محلی ندارد. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.
شهروند- لطفا به شهرداری منطقه ۱۱ یادآوری کنید به وضعیت آسفالت نامناسب کنارگذر بولوار آزادی، حدفاصل میدان استقلال تا میدان قائم رسیدگی کنند. علاوه بر این، کنده‌کاری‌های همیشگی امان ساکنان محله را بریده است.
شهروند- خوب است که شهرداری‌های مناطق ساعت جمع آوری زباله را در هر محله به صورت نصب بنر در معابر اصلی اطلاع رسانی کنند. خیلی از شهروندان زباله هایشان را در هر ساعت از روز که می‌خواهند بیرون می‌گذارند و این مشکلات زیادی در محل ایجاد می‌کند. حتی به نظر من می‌توان پس از اطلاع رسانی، شهروندان خاطی را جریمه کرد تا با گذاشتن نابهنگام زباله هایشان در کوچه و خیابان برای همسایه‌ها مزاحمت ایجاد نکنند.
شهروند- در بازخورد به مطلب «وضعیت نامناسب ورودی شمالی مشهد» که ۱۳ آذر در روزنامه شهرآرا چاپ شد باید بگویم بیشتر ساکنان این محدوده غیر بومی هستند، ازاین رو به وضعیت این محدوده رسیدگی نمی‌شود. از طرفی الان حدود ۶۰ درصد ساکنان شهر مشهد غیربومی هستند، برای غیربومی‌ها چه فرقی می‌کند که مشهد چه شکلی باشد.
متفرقه
۵۹۷...۰۹۱۵ هنوز یک روز از قرار گرفتن مشهد در وضعیت سالم نگذشته بود که باز هم هوا آلوده شد!