وزیر ارشاد: مخالفت رئیس‌جمهور با تعطیلی برنامه‌های سعدآباد| رییس سازمان سینمایی تغییر نمی‌کند

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: رییس سازمان سینمایی کشور موضع خوبی در حیطه فعالیت کاری خود دارد و عملکرد وی خوب است و به دنبال تغییر در این حوزه نیستیم.

وی یکی از برنامه اصلی دولت را توجه به مناطق پیرامونی دانست و افزود: بسیاری از هنرمندان منطقه‌ای داریم که مورد توجه رسانه‌ها نیستند، وزارت ارشاد در این دوره به دنبال تقویت این بخش است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره دستور رئیس جمهور برای ادامه اجرای برنامه‌های هنری در مجموعه سعدآباد با توجه به تردد روسای کشورهای خارجی در هفته گذشته گفت: در حال حاضر ما اجراهایی در محوطه سعدآباد داریم که در هفته‌های قبل به دلیل تعدد تردد روسای کشورهای خارجی و برنامه‌هایی که داشتند، در برخی شب‌ها دچار تعطیلی می‌شد.

اسماعیلی ادامه داد: این نکته را به رئیس جمهور  عرض کردم و دستور داد که اولویت با برنامه‌ای است که مردم بلیت آن را خریده‌اند و چند هزار نفر هر شب با ذوق و شوق به سعد‌آباد می‌آیند و برنامه‌ها را طوری تنظیم کنید که حتی یک مورد هم موجب تعطیلی برنامه هنری نشود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: به همین دلیل هفته گذشته که یکی از روسای کشورها در تهران بود این مشکل که پیش آمد بلافاصله با همکاری دفتر رئیس‌جمهور ساعات کار و ملاقات‌ها را به نحوی تغییر دادند که برنامه بدون حاشیه اجرا شد و مردم هم برنامه‌شان لغو نشد و همه چندهزار نفر نیز در سعد آباد برنامه را تماشا کردند.