معاون وزیر علوم: کلاس‌ دانشگاه‌ها، در سال تحصیلی جدیدحضوری برگزار می‌شود

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم عموعابدینی، روز جمعه در حاشیه سرکشی از آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد در افزود: اگر در موج جدید کرونا قرار بگیریم و یا ستاد کرونا تشخیص بدهد، کلاس ها به صورت خیلی کوتاه مجازی برگزار می‌شود. در دانشگاهها زیرساختهای قوی برای برگزاری مجازی کلاس ها داریم،  در هر صورت امتحانات دانشگاهها قطعا و در هر شرایطی به صورت حضوری خواهد بود.

معاون آموزشی وزیر علوم در خصوص دانشگاه علوم اسلامی رضوی هم گفت: این دانشگاه با اهداف خاص و به منظور تربیت افراد عالم، موفق و متخصص راه اندازی شده و افراد مفیدی نیز برای جامعه تربیت کرده است.

وی ادامه داد: نام این دانشگاه منتسب به حضرت امام رضا(ع) است و همه باید تلاش کنیم که این دانشگاه در سطح جهان بدرخشد.

رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی هم به خبرنگاران گفت: تمامی موسسات آستان مقدس به ویژه محیط‌های آموزشی، علمی و پژوهشی طبق تاکید تولیت باید به تمام معنا نمونه باشند.

عبدالحمید طالبی افزود: پردیس بانوان دانشگاه، در آینده نزدیک در حوزه بین‌الملل هم ورود پیدا خواهد کرد.

آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد با حضور ۲ هزار و ۹۱۲ نفر در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکترا امروز بطور همزمان در مشهد و ۱۸ شهر کشور برگزار شد.

دانشگاه علوم اسلامی رضوی وابسته به آستان قدس رضوی است و دانشجویان آن علاوه بر فراگرفتن دروس حوزوی، در یکی از رشته‌های علوم انسانی به تحصیل می‌پردازند.

 

منبع: ایرنا