اسفندیار: والیبال ایران به روز‌های اوج خود بازگشت| خوشحالم که دل مردم را شاد کردیم

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیرحسین اسفندیار دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال پس از پیروزی برابر صربستان و صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ضمن تبریک به مردم ایران، خانواده و دوستداران والیبال گفت: موفق به صعود به جمع هشت تیم شدیم. سال ۲۰۱۹ به مرحله نهایی صعود کردیم و امسال برای سومین بار موفق به راه‌یابی به مرحله نهایی می‌شویم و خداراشکر با این تیم جوان این اتفاق افتاد.
وی افزود: کسی فکر نمی‌کرد که این تیم بتواند به مرحله بعد صعود کند. در ابتدا کمی با ما نامهربانی شده بود و بازیکنان اندکی ناراحت بودند، اما به مرور با نتایج بهتر نامهربانی‌ها تبدیل به مهربانی شد. بار‌ها در مصاحبه‌ها و در جمع بازیکنان گفتم برخی‌ها که از خانواده والیبال نبودند و به‌جای حمایت به دنبال ایجاد حاشیه برای تیم بودند، اما خانواده والیبال بچه‌های خودشان را حمایت کردند و بازیکنان زحمت کشیده و توانستند بر حواشی غلبه و با نتیجه خوب به مرحله بعد صعود کنند.
اسقندیار با ابراز رضایت از صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها خاطرنشان کرد: خوشحالم که با این نتایج توانستیم مردم را خوشحال کنیم و والیبال به روز‌های اوج خود بازگشت. به صعود فکر نمی‌کردیم و به دنبال ارائه بهترین بازی بودیم قطعا مثل همین مسابقات در دیدار‌های آینده هم بهترین نمایش خود را ارائه خواهیم داد.