تریلر رسمی بازی FIFA 23 منتشر شد + فیلم و مشخصات

به گزارش شهرآرانیوز، برای اولین بار در سری، عنوان FIFA 23 شامل تیم‌های بانوان نیز خواهد شد و در زمان عرضه دو لیگ بانوان در دسترس پلیرها قرار خواهد گرفت: ۱- سوپرلیگ انگلیس ۲- لیگ ۱ فرانسه. همچنین، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر (FIFA World Cup Qatar 2022) و جام جهانی زنان ۲۰۲۳ استرالیا و نیوزیلند (FIFA Women’s World Cut Australia & New Zealand 2023) نیز در قالب محتویات اضافۀ رایگان، بعدها به بازی اضافه خواهند شد.

از سوی دیگر، الکترونیک آرتس تایید کرد که قابلیت کراس-پلی (Cross-Play) در تمامی حالت‌های یک به یک (1v1) از جمله FIFA Ultimate Team ،Online Seasons و Online Friendlies در دسترس خواهد بود. توجه داشته باشید که حالت کراس-پلی برای هر نسل مجزا خواهد بود. به عبارتی، مخاطبین پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC با یکدیگر بازی می‌کنند و پلیرهای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان به بازی یکدیگر ملحق خواهند شد.

تریلر رونمایی بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

{$sepehr_media_532257_400_300}

الکترونیک آرتس تایید کرد که سیستم HyperMotion که برای اولین بار در FIFA قبلی شاهد استفاده از آن بودیم، حالا بهبود پیدا کرده و با نام HyperMotion 2 شناخته و بیش از ۶۰۰ انیمیشن باکیفیت را شامل می‌شود. EA وعدۀ یک «مکانیک ریسک و پاداش جدید حول نتیجه شوت‌ها» را ارائه می‌دهد و ضربه آزاد‌ها، پنالتی‌ها و کورنرها را نیز متحول شده‌اند.

قابلیت‌های جدیدی که به نسخۀ نسل جدید بازی FIFA 23 اضافه شده‌اند:

  • سیستم انیمیشن دریبل جدید که به لطف HyperMotion 2 پدید آمده است
  • سیستم یاد‌گیری ماشینی تظاهر
  • مکانیک‌های شتاب جدید
  • فیزیک بهبود یافته به خصوص در زمانی که توپ به پا و دست بازیکنان برخورد می‌کند
  • فیزیک بهبود یافتۀ تور دروازه
  • زمین بازی واقع‌گرایانه‌تر و واکنش واقعی‌تر آن به تکل بازیکنان

تصاویر منتشر شده از بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

بازی FIFA 23 در تاریخ ۸ مهر ۱۴۰۱ (۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد. FIFA 23 آخرین بازی تحت این عنوان است و از سال ۲۰۲۳ این سری با نام EA Sports FC عرضه خواهد شد.

منبع: گیم‌فا