رویداد نقشه فرصت های کسب و کار شهر مشهد برگزار شد

به گزارش شهرآرانیوز، در این رویداد که صبح امروز در محل زیست پارک برگزار شد، ابتدا محمد جواد مشیری، مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی نسبت به تشریح فعالیت‌های سازمان و ظرفیت‌های درآمدی پایا پرداخت.


مشیری در ادامه گفت: شهر مقّدس مشهد دارای ظرفیت‌های درآمدی ویژه از قبیل زیارت، گردشگری، سلامت، همجواری با سه کشور به عنوان هاب منطقه می‌باشد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده مطلوب شود و مدیریت مطلوب این ظرفیت‌ها منتج به درآمد پایدار شهری و مزیت رقابتی ویژه خواهد شد.


مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی گفت: این رویداد باعث اتصال نیاز‌ها به فرصت‌های کسب و کار و توزیع مناسب فرصت‌ها برای پاسخ بهینه کارآمد و اثر بخش به این نیاز‌ها در محدوده شهر می‌گردد.
مشیری در پایان باذکر چند مثال عنوان کرد: تمرکز این سازمان به دارایی‌های نامشهود شهر به عنوان مزیت رقابتی پایدار و شناسایی فرصت‌های درآمدی جدید خواهد شد.


در ادامه این رویداد مهدی یاراحمدی مدیر کل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد گفت: هدف از برگزاری این رویداد‌ها همفکری و استفاده از خرد جمعی است.
وی گفت: کسب درآمد‌های پایا و استفاده از ثروت انباشته شده و نهایتاً دستیابی به اقتصادی پویا، مولد و زاینده از برنامه‌های مدیریت شهری است.


یار احمدی در ادامه گفت: شناسایی فرصت‌های جدید از اولویت‌های مدیریت شهری می‌باشد و با مشارکت سرمایه‌های انسانی خلاق و نوآور امکان پذیر است.
در پایان رویداد پرسش و پاسخ با مدیرعامل و معاونان سازمان برگزار شد و به سوالات مدعوین در خصوص ظرفیت‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی پاسخ لازم ارائه گردید.