تسری مراکز کارآفرینی به تمام حاشیه شهر مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم علیزاده در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر از مرکز رویش و کارآفرینی محله «نوده» با بیان اینکه تشکیل این مرکز، اقدام ارزشمندی از سوی سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد مقدس است، اظهارکرد: ترکیب خوبی از اشتغال‌آفرینی، کارآفرینی و توسعه کسب‌وکارهای خرد را شاهد هستیم.

وی گفت: امیدواریم مدیریت شهری و سایر دستگاه‌های متولی دارای اعتبار در بحث توسعه کسب‌وکارهای خرد، پای کار این موضوع مهم، یعنی اشتغالزایی و کارآفرینی بیایند تا مجموعه‌هایی مشابه مرکز رویش و کارآفرینی محله «نوده» را در تمام حاشیه شهر داشته باشیم.

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: در حاشیه شهر افراد و خانواده‌‎های توانمند بسیاری داریم که متاسفانه از حیث اقتصادی توانایی لازم برای راه‌اندازی شغل را ندارند؛ برهمین اساس با تکیه بر این ظرفیت ایجاد شده می‌توانند آموزش ببیند و حداقل امکانات برای اشتغال‌آفرینی را از طریق تسهیلات دریافت کنند.

علیزاده تصریح کرد: از این طریق و با بهره‌گیری از تسهیلات پیش‌بینی شده، افراد ضمن توانمند شدن، خوداتکاء نیز می‌شوند و بنیه اقتصادی آنها تقویت می‌گردد.

وی گفت: شورای شهر از هرگونه پیشنهاد برای توسعه کسب‌وکارها حمایت می‌کند تا از این طریق اتفاقات خوبی رقم بخورد. 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر مشهد