اردوی آموزشی‌تشکیلاتی یاوران ولایت به کار خود پایان داد

گروه مشهد | شهرآرانیوز، فرمانده سپاه امام رضا (ع)، ظهر امروز در آخرین روز اردوی آموزشی، تشکیلاتی یاوران ولایت گفت: اینکه خداوند رزق بسیجی را به شما داده است باید قدر بدانید. کسانی که در انقلاب و دفاع مقدس حضور داشتند، شاهد معجزاتی در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها بوده اند. اگر پای صحبت بزرگان بنشینید خاطرات زیادی بیان می‌شود که می‌تواند عبرت آموز و باعث افزایش تجربه شما باشد.
سیدهاشم غیاثی با اشاره به اینکه پارسایی و پایداری دو مولفه بسیار مهم است، ادامه داد: اگر پارسا باشید، می‌توانید پایداری کنید. ما بریدگانی از امام و انقلاب داریم که در بزنگاه‌ها کم آوردند و پایدار نبودند. آن‌ها از اردوگاه امام و انقلاب جدا شدند و آخر وعاقبت برخی از آن‌ها را هم دیدیم.
وی تصریح کرد: امروز فضای مجازی گمراه کننده است، دشمن خاکریز‌های جبهه را برداشته و در مدارس گذاشته است. امروزه تشخیص دوست از دشمن سخت است و باید از خودمان مراقبت کنیم.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه باید سواد رسانه‌ای خود را در حد اعلاء افزایش دهید ادامه داد: شما می‌توانید هیئت‌های اندیشه ورز ایجا کرده و واحد‌های مطبوع را تعریف و جاری کنید وبا عملکرد مناسب خروجی موفقی خواهید داشت.
غیاثی با بیان اینکه امروز توصیه می‌کنیم به قرآن توجه کنید و درمان درد‌ها را در آن جستجو کنید، گفت: ما زمانی که در فرماندهی میدانی امیدمان قطع می‌شد به امام رضا (ع) توسل کردیم و شاهد بودیم در حداقل زمان ورق برگشت و بچه‌های ما موفق شدند.

{$sepehr_media_535192_400_300}