طرح تشدید‌ نظارت بر عملکرد بازار مشهد اجرا شد

مهدی بی‌باک | شهرآرانیوز، طرح تشدید نظارت برعملکرد بازار مشهد، کارخانه‌جات، مراکز پخش و انصاف در راستای مصوبات کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان مشهد با حضور داوری فرماندار مشهد و جمعی از نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی، اداره اماکن نیروی انتظامی، اتاق اصناف، سازمان صمت و بسیج اصناف اجرا شد.

یک واحد نانوایی متخلف به علت گرانفروشی و اعلام چندین مورد گزارش تخلف پلمب شد. ۱۲۳ میلیون میزان تخلف یک نانوایی در بولوار پیروزی مشهد به علت گران فروشی بود که قیمت هر نان ۱۱۵۰ تومانی را ۳۵۰۰ تومان به مردم ارائه می‌داد.

{$sepehr_media_535945_400_300}

براساس این گزارش، بازرسان در ادامه طرح تشدید نظارت برعملکرد بازارمشهد، به یک نانوایی دیگر در بلوار سجاد سرزدند که شاهد تخلف‌های متعدد در این نانوایی بودند. از فروش سمبوسه تا نان‌ با افزودنی های غیرمجاز و گرانفروشی نان های بسته بندی از جمله تخلفات این نانوایی بود.

این گزارش می‌افزاید، بازرسان پس از بررسی این نانوایی به بلوار مصلی رفته و وضعیت بازار و کالاهای اساسی مانند شکر، برنج، روغن و غیره را بررسی کردند.

همچنین امید جلیلی تقویان، رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی نیز در حاشیه این بازدید از افزایش نظارت ها و گشت‌های ویژه در بازار و در آستانه ماه محرم خبرداد.  

{$sepehr_media_535790_400_300}