برگزاری همایش تجلیل از کارکنان ممتاز قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در مشهد

گروه مشهد| شهرآرانیوز، بیستمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با حضور امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد آجا در شمال شرق امروز (چهارشنبه) در مشهد برگزار شد.

امیر سرتیپ آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق نزاجا در این همایش گفت: ارتش انقلابی در پیروزی انقلاب، تثبیت انقلاب، دفاع مقدس و بعد از آن و در مبارزه با گروه‌های تجزیه طلب نقش مهم و اساسی را ایفا کرد و در اوایل انقلاب، تنها نیروی بود که در مقابله با گروه‌های تجزیه طلب وارد عمل شد.
وی با اشاره به طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای گفت: فرمانده محترم نزاجا در این طرح‌ها به معیشت کارکنان و خانواده‌ها، فرزند آوری کارکنان، حمایت از فرزندان نخبه، حمایت از کارکنان و خانواده‌های دارای بیماری صعب العلاج، مسکن کارکنان و ارتقای توان نظامی توجه ویژه کرده است که همین مهم رضایت کارکنان خانواده‌ها را در پی داشته است.
لازم به ذکر است که در این همایش سالیانه از خانواده‌های معظم شهید مدافع حرم لشکر ۷۷پیروز ثامن الائمه شهید ستوان سوم سید مهدی جودی ثانی و خانواده شهید ابراهیم پور و جانباز دوران دفاع مقدس سرتیپ دوم بازنشسته حسین فیروزیان و از ۹۰ نفر از فرماندهان وکارکنان ممتاز در رسته‌ها و مشاغل مختلف تقدیر به عمل آمد.