انجام موفقیت‌آمیز حج تمتع ۱۴۰۱ با وجود شرایط سخت صنعت هوایی| آمادگی ناوگان هوایی ایران برای اربعین‌حسینی 

به گزارش شهرآرانیوز، محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی در مراسم پایان عملیات حج ۱۴۰۱ که صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران ومسئولان صنعت هوایی کشور برگزار شد، بیان کرد: عملیات حج امسال با لطف خدا اعزام و بازگشت  قریب به ۴۰ هزار زائر خانه خدا با موفقیت انجام شد.   با رهنمود ودستور مقام عالی وزارت  در عملیات حج تکریم مسافران و پرواز به موقع و بی دغدغه برای حجاج انجام شد که نقطه قوت عملیات حج امسال است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های متعدد در حوزه‌های مختلف گفت: عملیات فنی، استاندارد، شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) همه نهاد‌ها  همکاری کردند تا عملیات حج ۱۴۰۱ با موفقیت و سربلندی انجام شود.  

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد:عملیات حج در شرایط سختی انجام شد و  تلاش مجاهدانه نیرو‌های گمنام وجهادی صنعت که در اوج تحریم‌های ظالمانه برای عملیات حج تلاش کردند قابل تقدیر است.  

 محمدی‌بخش تصریح کرد: با حمد و سپاس از درگاه الهی از همه کسانی که با تمام توان و تخصص خود موجب شدند این عملیات به نحو احسن برگزار شود، تقدیر و تشکر می‌کنم.  

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تقارن تکریم از عوامل حج با ماه محرم گفت:شکرگزاری عملیات آبرومندانه حج امسال که با عنایت خداوند انجام شد، گرامیداشت مراسم اربعین است و صنعت هوایی آماده برگزاری عملیات اربعین و انجام خدمات صادقانه به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام است.