آب و گاز ۲ روستای کلات قطع شد | تلف شدن ۳۰۰ راس دام در سیل امروز

به گزارش شهرآرانیوز، محسن نجات، مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: بر اثر سیل امروز عصر در شهرستان کلات به زیرساختهای خدماتی و حوزه کشاورزی و دامداری  خسارت زیادی وارد شده است همچنین در پی بارش باران و وقوع سیل در شهرستان کلات آب، برق و گاز  چند منطقه روستایی و شهری کلات قطع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در پی وقوع سیل تابستانی شالیزارها، باغات و اراضی کشاورزی شهرستان آسیب زیادی دیده اند و تا این لحظه حداقل 300 راس دام تلف شده اند. آب و برق روستای اسلام قلعه نیز قطع شده و گاز در بخش‌هایی از شهر کلات نادر نیز قطع است.

صلاحی، فرماندار شهرستان کلات نیز گفت: حجم و شدت سیل، در چندین سال گذشته بی سابقه بوده است و باعث ایجاد خسارتهای فراوانی به شهر کلات شده است.تا این لحظه تعداد ۳۰۰ راس گوسفند طعمه سیل شده است و تعداد ۲۵ دستگاه خودرو سواری نیز آسیب دیده اند که از این عدد، ۵ دستگاه مفقود شده است.

وی افزود: خوشبختانه تلفات جانی نداشته ایم اما تعداد ۵۰ دستگاه واحد مسکونی، تجاری و اداری در این شهر به شدت خسارت دیده اند. بجز قطعی آب و گاز در دو روستا قلعه نو و چرم خوشبختانه تا این لحظه خساراتی از روستاها گزارش نشده است. آمار دقیق تر از خسارات پس از بررسی های بیشتر اعلام خواهد شد.