آمار فوتی‌ها و مصدومین سیلاب‌های اخیر اعلام شد

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسن نامی در ارتباط با آخرین آمار جان‌باختگان سیلاب‌های اخیر در کشور از ابتدای مرداد تا نهم مردادماه اظهار کرد: ۶۹ نفر در پی سیلاب‌های اخیر جان خود را از دست داده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین ۴۵ نفر نیز در این حوادث مفقود و ۴۱ نفر مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

رئیس ستاد مدیریت بحران کشور با اشاره به آمار قطعی شده جانباختگان سیلاب‌های اخیر در کشور گفت: استان تهران ۳۲ فوتی، سیستان و بلوچستان ۵، کرمان ۳، لرستان ۵، مازندران ۶، مرکزی ۳، یزد ۵، خراسان رضوی ۷، خوزستان ۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند. همچنین بر اساس آخرین آمار ۳۲ نفر در تهران، یک نفر در چهارمحال و بختیاری، دو نفر در سمنان، ۱۲ نفر در مازندران، ۴ نفر در یزد، ۳ نفر در خراسان رضوی مفقود شده‌اند.

آمار فوتی‌ها و مصدومین سیلاب‌های اخیر اعلام شد

نامی ادامه داد: همچنین بر اساس آمار نهایی ۱۵ نفر در استان تهران، یک نفر در سمنان، یک نفر در سیستان و بلوچستان، ۴ نفر در کرمان، ۴ نفر از مازندران، ۴ نفر در مرکزی، دو نفر در هرمزگان و ۳ نفر از خراسان رضوی، ۷ نفر خوزستان نیز مصدوم و به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند.

وی تصریح کرد: بر اساس این آمار، از تعداد هفت نفر فوتی در خراسان رضوی یک نفر ایرانی و ۶ نفر تبعه کشور عراق هستند و سه نفر مفقودی و سه نفر مصدوم در استان خراسان رضوی نیز تبعه عراقی بوده‌اند.

رئیس ستاد مدیریت بحران کشور در خصوص فوتی‌های خوزستان نیز گفت: فوتی‌ها بر اساس صاعقه و رعد و برق اعلام شده‌اند.

منبع: تسنیم