دیدار از خانواده شهید مدافع حرم
اعضای گروه شهدایی سرو‌های نیلوفری یکشنبه هفته گذشته به مناسبت شهادت حضرت معصومه (س) به همراه تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه نوربرزگر و مادرانشان به عیادت پدرشهید مدافع حرم «محمدعیسی وطنی» رفتند.
در این مراسم حمید جهانگیر فیض‌آبادی، نویسنده کتاب «جنون مجنون»، درباره علاقه، محبت و احترام شهید وطنی به والدین، همسر، فرزندان و اطرافیان و نحوه شهادت شجاعانه این رزمنده مدافع حرم توضیح‌هایی ارائه داد و گفت: شهید مفقودالاثر، محمد عیسی وطنی، متولد شهریور سال ۵۱ است و سال ۹۵ درکربلای خانطومان درسوریه با شجاعتی بی‌نظیر و ستودنی برای کمک به رزمندگانی که در محاصره تکفیری‌ها قرار داشتند، می‌رود و با اصابت موشک به خودرو‌اش به شهادت می‌رسد. شهید مدافع حرمی که از پیکر مطهرش حتی استخوانی هم برنگشت و با گذاشتن یک شاخ گل مراسم خاک‌سپاری‌اش را برگزار کردند.
در این دیدار صمیمی مادر شهید وطنی، لیلا حسین‌پور، طی سخنان کوتاهی برای میهمانان و دانش‌آموزان، ضمن دعای سلامتی و عاقبت به‌خیری، از آن‌ها خواست که راه شهیدان جان برکف را ادامه دهند و نگذارند پرچمی که آن‌ها برافراشته‌اند بر زمین افتد.
مادر شهید وطنی همچنین درباره سیر بیماری پدر شهید توضیحاتی بیان کرد و گفت: با اینکه این پدر بیمار نمی‌تواند صحبت کند، اما همواره زیر لب نام فرزند شهیدش محمد را زمزمه و تکرار می‌کند.
در انتها میهمانان و دانش‌آموزان به همراه مادر، برادر و خواهران شهید با ذکر آیه شریفه «امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء» از خداوند منان، سلامتی و شفای کامل این پدر داغدیده را خواستار شدند.