برخی نمایندگان مجلس از پاسخ‌های وزیر ورزش قانع نشدند

به گزارش شهرآرانیوز، احمد راستینه هفشجانی در تشریح نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی، سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان خود برای پاسخگویی به سوالات ۶ نفر از نمایندگان حضور یافتند.   

نماینده مردم شهرکرد، بن، سامان در مجلس افزود: بخشی از سوالات در سطح منطقه‌ای و استانی مطرح شد که از دغدغه‌های اصلی نمایندگان در حوزه انتخابی بود و به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان‌های مختلف مربوط می‌شد، با توجه به حجم پروژه‌های نیمه تمام در کشور، نیازمند حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها هستیم و کمبود اعتبار مشکل اصلی وزارتخانه در این راستا است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: در این نشست مقرر شد، برخی از پروژه‌های نیمه تمام با توجه به جمعیت شهری و استانی در اولویت رسیدگی قرار بگیرند، نمایندگان با زمانبندی مشخصی برای تحقق و به سرانجام رسیدن درخواست‌هایشان به توافق رسیدند.

وی در ادامه یادآور شد: برخی از سوالات در سطح ملی از مشکلات ساختاری در مدیریت وزارت ورزش و جوانان تا مسائلی که برای برخی باشگاه‌ها در سطح آسیا دارند، مطرح شد؛ وزیر و معاونان وزارتخانه پاسخگوی آن‌ها بودند.

راستینه خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند و مقرر شد کمیسیون سطح سوالات را بررسی و تصمیم گیری کند و سوالاتی که ملی هستند و نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشده‌اند به صحن ارجاع داده شود.