فرماندار مشهد: نرخ‌نامه مدارس غیرانتفاعی در ورودی مدرسه نصب شود

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست محسن داوری و با حضور معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و مدیران کل و روسای نواحی هفتگانه و مناطق آموزش و پرورش شهرستان و روسای ادارات مرتبط برگزار شد.

در این جلسه اعضا به بررسی و مرور مصوبات جلسات قبلی پرداخته و به مشکلات مدارس و مراکز غیرد‌ولتی شهرستان مشهد رسیدگی کردند.

رفع مشکل دستگاه‌های کارت‌خوان مدارس مورد دیگری بود که در جلسه بررسی و رسیدگی شد.

فرماندار شهرستان مشهد در این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: جلسات باید ظرفیت اجرایی داشته باشد و مسئولین خود را مکلف به اجرایی شدن مصوبات بدانند.

داوری به آسیب‌شناسی و ساماندهی مدارس به خصوص مراکز غیردولتی تاکید کرد و گفت: در هرمدرسه غیرانتفاعی باید نرخ‌نامه مشخص و شفاف در ورودی نصب شود.

معاون استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: مدیران نواحی آموزش و پرورش باید به تراکنش‌های هر مدرسه اشراف داشته باشند.

وی درباره به‌کارگیری معلمان در مدارس متذکر شد: آداب آموزشی در مدارس غیردولتی رعایت شود و معلمین گزینش شوند.

فرماندار مشهد با تاکید بر اینکه فعالیت مدارس غیرانتفاعی باید بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی باشد گفت: هدف اصلی ما رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و آموزش و پرورش باید در این راستا قرار بگیرد.

داوری درباره برگزاری فوق برنامه‌های دینی و اعتقادی تاکید و خاطرنشان کرد: معلمین پرورشی که اشراف کامل داشته باشند باید در این زمینه فعالیت جدی انجام دهند.