«سینماحقیقت» به مشهد رسید
نگار راد| سرانجام جشنواره «سینماحقیقت» هم‌زمان با آخرین روز برگزاری این جشنواره در تهران، به مشهد رسید. در این دوره که هم‌زمان در ۲۰ شهر غیر از تهران برگزار می‌شود، سینمادوستان مشهدی می‌توانند ۲۳ فیلم از مجموع ۱۱۴ فیلم ایرانی حاضر در بخش‌های ملی و جایزه شهیدآوینی را در ۲ پردیس سینمایی هویزه و اطلس به تماشا بنشینند.
بنا به گفته محمدرضا محمدی، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، اکران گزیده فیلم‌های جشنواره «سینماحقیقت» در ۳ سئانس ۱۶، ۱۷:۳۰ و ۲۰ در مدت ۵ روز میزبان علاقه‌مندان به سینما به‌ویژه سینمای مستند خواهد بود.
فیلم‌های مستند «مادرجبهه‌ها»، «مرهم»، «عالیجناب»، «رهبری»، «جایی برای فرشته نیست»، «روزی که رفت»، «رنج زیر پوست»، «فرزندان شب»، «صحنه‌ای از یک جدایی»، «زمستان است»، «قرقیان»، «آبشار»، «جمیله»، «خانه سنگی»، «آن‌ها»، «قیچی»، «تن‌ها چند متر»، «ماهر»، «سیزده‌هزار قدم»، «آهسته و آرام»، «عروسکان»، «دموکراسی» و «چشم‌ها و دست‌ها» در مشهد به نمایش درخواهد آمد.
سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» که از ۱۸ آذرماه امسال به دبیری محمد حمیدی‌مقدم در پردیس سینمایی چارسو تهران آغاز شده بود، امروز با معرفی برترین‌های خود به پایان خواهد رسید.