همراه با فجر ۹۸
فیلم برادران محمودی در جشنواره
فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» به نویسندگی و کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی، یکی از متقاضیان حضور در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر است. برادران محمودی که ساخت فیلم‌های «شکستن هم‌زمان بیست استخوان»، «رفتن» و «چندمترمکعب عشق» را در کارنامه دارند، این‌بار نیز به‌سراغ روایت داستانی عاشقانه رفته‌اند. عاشقانه تازه این دو سینماگر، قصه چند جوان مهاجر افغانستانی را روایت می‌کند که قصد رفتن به اروپا را دارند. «مردن در آب مطهر» این روز‌ها مراحل تدوین، ساخت موسیقی و صداگذاری خود را پشت‌سر می‌گذارد. همچنین با نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر، روز گذشته از لگوی این فیلم که بهزاد خورشیدی طراحی‌اش کرده است، رونمایی شد. در این فیلم، علی شادمان، ندا جبرائیلی، متین حیدرنیا، صدف عسکری، سوگل خلیق، علیرضا آرا، امیررضا رنجبران، خیام وقار، پیمان مقدمی، مهتاب جعفری، فرید اسحاقی، فاطمه شکری، محیا رضایی، فاطمه میرزایی و علیرضا مهران به ایفای نقش می‌پردازند.

«مغز استخوان» در راه فجر ۹۸
فیلم‌برداری فیلم سینمایی «مغز استخوان» به‌کارگردانی حمیدرضا قربانی و تهیه‌کنندگی حسین پورمحمدی به پایان رسید و این فیلم اکنون وارد مراحل آماده‌سازی فنی شده است تا بتواند در موعد مقرر برای حضور در سی‌وهشتمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده شود.
«مغز استخوان» دومین فیلم سینمایی حمیدرضا قربانی پس از «در خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم» در مقام کارگردان است که با فیلم‌نامه‌ای از علی زرنگار و مضمونی اجتماعی، آماده و پیش‌بینی می‌شود که اولین نمایش آن در جشنواره فجر ۳۸ باشد.
این فیلم با فیلم‌نامه‌ای از علی زرنگار و مضمونی اجتماعی و با حضور بازیگرانی، چون پریناز ایزدیار، بابک حمیدیان، نوید پورفرج و جواد عزتی آماده نمایش می‌شود. بهروز شعیبی، سینماگر مشهدی، نیز در این فیلم به‌عنوان بازیگر حضور دارد.