سرپرست گروه شرکت‌های پدیده خبر داد:
درج نماد پدیده در فرابورس

به گزارش شهرآرانیوز، علی کریمی ضمن تبریک به سهامداران گروه شرکت‌های پدیده شاندیز و تقدیر از صبوری و همراهی همه جانبه سهامداران افزود: در جلسه مورخ ٩٨/٠٩/٢٤ كميته پذيرش و درج شركت فرابورس ايران با درج نماد شركت توسعه تحت نماد«گتوشا» در ليست شركت‌های فرابورس موافقت شد و موضوع طی‌نامه‌ای به شركت سپرده‌گذاری مركزی و تسويه وجوه اعلام شد.

سرپرست گروه شرکت‌های پدیده اظهار داشت: شركت سپرده‌گذاری نيز از امروز عمليات ثبت سهام سهامداران را اجرايي خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۷۰ هزار تن از سهامداران در سامانه سجام و تشکر از آنان اظهار امیدواری کرد: برای تسریع و تسهیل در اقدامات آتی شرکت بقیه سهامداران پدیده نیز در اسرع وقت برای ثبت‌نام در سامانه سجام اقدام کنند.

کریمی قدوسی با تشکراز زحمات مديران و كارشناسان محترم شركت فرابورس و شركت سپرده‌گذاری افزود: بدون شک با همراهی سهامداران و زحمات بی‌وقفه خدمتگزاران گروه شرکت‌های پدیده این مهم به سرانجام رسید و امیدواریم درآینده اخبار خوب بیشتری را به اطلاع سهامداران برسانیم.

سرپرست گروه شرکت‌های پدیده یادآور شد: پس از تكميل عمليات ثبت سهام سهامداران توسط شركت سپرده‌گذاری زمينه تشكيل مجمع عمومی سهامداران فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است: پس از تشكيل مجمع عمومی صاحبان سهام و انتخاب هيات مديره و ارسال اطلاعات مجمع به فرابورس و گشایش نماد پدیده، معاملات سهام پدیده در تابلو فرابورس انجام خواهد شد.