گفتگوی کابین نیوز با مدیرعامل شرکت مهدیس آسانبر+ویدیو

گزارش آگهی

ویدیوی گفتگوی کابین نیوز با مدیرعامل شرکت مهدیس آسانبر را در ادامه مشاهده فرمایید :

{$sepehr_media_545195_400_300}

 

شرکت آسانسور و پله برقی مهديس آسانبر بر اساس دانش مهندسی و تجربیات مجموعه هیات مدیره و مدیران خود  در زمینه فروش، طراحی و اجرای انواع آسانسور و پله برقی پایه گذاری شده است. این شرکت از بدو تأسیس در سال 1384 عضو سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ايران گردیده و موفق به اخذ پروانه بهره برداری در زمینه تولید پله برقی و همچنینن  طراحی و مونتاژ آسانسور از وزارت صنایع می باشد.

مهديس آسانبر طراحی، فروش و اجرای محصولات خود شامل آسانسور، پله برقی، پیاده روی متحرک را بر مبنای کیفیت، ایمنی، زیبایی، آسایش و اطمینان قرارداده است

اصلی ترین هدف شرکت به عنوان یک شرکت قابل اعتماد در کنار مشتریان خود آن است که با سرعت و دقت نسبت به تأمین نظرات ایشان از جنبه های کیفی و اقتصادی قبل و بعد از فروش اقدام نماید

شرکت کوشیده است تا با بهره گیری از تکنولوژی مدرن و دانش مهندسی ، محصولاتی با بالاترین سطح کیفی و متناسب با خواسته های مشتریان ارائه نماید.

شرکت مهندسی مهدیس آسانبر با سرمایه گذاری مشترک شریک تجاری خود تحت برند DELSO اقدام به تولید انواع پیاده رو و پله برقی با تکنولوژی آلمانی در ایران نموده است.

شرکت مهدیس آسانبر نماينده انحصاري کمپاني metron آلمان در ايران بوده و توانايی ارائه آسانسور کاملا وارداتی  (Full Package) را جهت ساختمانهای خاص دارا می باشد.