اسدبیگی مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس با سینا اسدبیگی هافبک فصل گذشته ذوب‌آهن قرارداد رسمی امضا کرد مدیران باشگاه ذوب‌آهن مدعی شدند که این بازیکن با این باشگاه اصفهانی قرارداد داشته و حضورش در پرسپولیس کاملاً غیرقانونی بوده است.

البته همان زمان مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی شدند که این بازیکن مشکلی برای پیوستن نداشته و قراردادش با پرسپولیس کاملاً قانونی بوده است. حتی مسئولان حقوقی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌هایی به این موضوع اشاره کردند و اعلام کردند که حضور اسدبیگی در تیم شان بدون مشکل بوده است.

شنیده می‌شود حضور اسدبیگی در پرسپولیس قانونی بوده و حتی سازمان لیگ در این مورد به باشگاه پرسپولیس اطمینان خاطر داده که جذب اسدبیگی از نظر قانونی هیچ مشکلی نداشته و به نوعی سازمان لیگ خیال باشگاه پرسپولیس را راحت کرده است.

این در شرایطی است که تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن در چارچوب هفته اول لیگ برتر امروز شنبه در اصفهان به مصاف هم می‌روند، اما هنوز تکلیف اسدبیگی به صورت رسمی مشخص نیست و همین موضوع ممکن است باعث شود که اسدبیگی در این دیدار به میدان نرود. البته شاید گل‌محمدی امروز به این بازیکن بازی ندهد تا خیال خودش را راحت کند.