پاسخگویی مدیران تأمین‌اجتماعی به مردم از طریق سامانه تلفنی ۱۴۲۰

به گزارش شهرآرانیوز، بیمه‌شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی و همچنین سایر اقشار مردم می‌توانند در این هفته، سئوالات، پیشنهاد‌ها و انتقاد‌های احتمالی خود در حوزه‌های بیمه‌ای، درمانی، برنامه‌ریزی و مالی و نیز خدمات الکترونیک و غیرحضوری تأمین‌اجتماعی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۴۲۰، به‌طور مستقیم با مدیران حوزه‌های مذکور مطرح کنند.

برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده از سوی مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی، در مورد زمان حضور مدیران این سازمان در مرکز تماس ۱۴۲۰ به شرح زیر است:

۱- مدیران حوزه برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی: روز یکشنبه ۲۳ مرداد ماه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۰۰،

۲- مدیران حوزه فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات: روز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۵:۰۰،

۳- مدیران حوزه درمان: روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰،

۴- مدیران حوزه بیمه‌ای: روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰