جلوگیری از به‌کارگیری اتباع خارجی فاقد مجوز کار در ایست‌کار‌های مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجواد مشیری افزود: طی بیش از دو سال که از بهره برداری ایستگاه‌های ایستکار در مشهد می‌گذرد تجمع کارگران برای جذب در پروژه‌های ساختمانی وجاهتی کاملاً قانونی یافته و در هیچ یک از دوازده ایستگاه ایست کار در مشهد اتباع خارجی غیر مجاز و کارگرنما بکارگیری نمی‌شوند.
وی با بیان این مطلب که در گذشته و قبل از تاسیس ایست کارها، محل‌های تجمع کارگران ساختمانی در سطح شهر باعث نازیبا شدن منظر شهری و علاوه بر آن تجمع برخی کارگرنما‌ها در آن نقاط شده بود اظهار داشت: حضور کارگران و اشخاصی که به واقع جویای کار در این ایست کار‌ها هستند با ساز و کار‌های قانونی و به شکلی هدفمند صورت گرفته است که تمامی ایشان دارای مجوز ار انجمن صنفی کارگران می‌باشد.
وی تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت نیاز به کارگر ساختمانی از طریق مراجعه به ۱۲ ایست کار سطح شهر و یا تماس با شماره ۴ رقمی ۳۱۷۵ تماس حاصل نمایند تا کارگر در اسرع وقت به محل مورد نظر اعلام گردد.
مشیری افزود: حضور کارگران در ایست کار‌ها علاوه بر بالا بردن ضریب اطمینان شهروندان در بکارگیری اشخاص، عدم نگرانی ایشان را از تخصص کارگران و میزان این تخصص‌ها به همراه داشته و از سوی دیگر باعث کاهش کارگر نما‌ها در سطح شهر می‌باشیم.