مشارکت بیش از ۲۱۰ هزار نفر در مسابقه بزرگ کتابخوانی «خبر بزرگ»

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی‌هنری شهید روحی گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی خبر بزرگ (غدیر) در راستای هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان و کشور و برای توسعه کتابخوانی و فرهنگ رضوی برگزار شد. این مسابقه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری مشهد، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی کشور در ایام دهه ولایت ۱۴۰۱ برگزار شده است.

روحی گل‌خطمی با بیان اینکه این مسابقه در سه بخش کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان برگزار می‌شود، توضیح داد: در بخش کودک کتاب «خبر بزرگ» نوشته خانم برقعی، در بخش نوجوان کتاب «برای قلب سپید تو، گفتار‌هایی از نهج‌البلاغه» نوشته خانم میرفیضی و در بخش بزرگ‌سالان نشریه خبر بزرگ و ویژه‌نامه عید سعید غدیر ۱۴۰۱ ضمیمه روزنامه قدس به‌عنوان منبع معرفی شده است.

عضو انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد در ادامه از مشارکت و شرکت بیش از ۲۱۰ هزار نفر در این مسابقه خبر داد و یادآور شد که اسامی برندگان روی سایت مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.m-ketab.ir درج شده است.

گفتنی است برندگان محصولات فرهنگی این مسابقه در صورتی که مشهدی باشند، تا ۲۴ شهریور و در صورتی که شهرستانی باشند، تا ۳۰ آبان ۱۴۰۱ فرصت دارند برای دریافت هدیه خود همراه با نماینده‌شان در ساعت ۸ تا ۱۸ به‌جز روز‌های جمعه و تعطیل، به نشانی حرم مطهر رضوی، صحن جامع پیامبراعظم(ص)، جنب باب‌الهادی(ع)، سامانه توزیع، پلاک ۱۸۵ مراجعه کنند.

برندگان ژتون حضرتی نیز تا ۴ شهریور ۱۴۰۱ فرصت دارند از ساعت ۸ تا ۱۳ به‌جز روز‌های جمعه و تعطیل به نشانی حرم مطهر رضوی، صحن جامع پیامبراعظم(ص)، جنب باب‌الهادی(ع)، پلاک ۱۸۳، مدیریت پایگاه‌ها و نخبگان مراجعه کنند.