توخته: از نظر روحی در شرایط ایده‌آلی قرار داریم| امیدوارم بازی‌های قابل قبولی به نمایش بگذاریم

گروه ورزش/شهرآرانیوز، نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از ۲۷ تا ۲۹ مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امشب (پنج‌شنبه ۲۷ مرداد) در نخستین مسابقه خود به مصاف لهستان میزبان جام واگنر می‌رود. امیرحسین توخته درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز جام واگنر گفت: خدا را شکر اوضاع کلی تیم خوب است. در این مدت تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم و به آمادگی بالایی رسیده‌ایم. بازیکنان از نظر روحی هم در شرایط ایده‌آلی قرار دارند.
وی ادامه داد: در ادامه مسیر خود باید در جام واگنر حضور پیدا کنیم. تیم‌های خوبی در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده‌اند. امیدوارم بتوانیم بازی‌های قابل قبولی از خود به نمایش بگذاریم و به خوبی خودمان را محک بزنیم.
مدافع تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشبختانه شناخت خوبی از تیم حریف داریم و آنالیز خوبی از آن‌ها داشته‌ایم. لهستان تیم قدرتمندی است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. امیدوارم بازی خوبی مقابل آن‌ها ارائه کنیم.
توخته درخصوص میزان آمادگی خودش، خاطرنشان کرد: خدا را شکر آمادگی خوبی دارم و انشالله در مسابقات قهرمانی جهان هم به اوج آمادگی خودم خواهم رسید.