ستاره گران قیمت پرسپولیس دور از انتظار ظاهر شد!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی بود که بعد از یک ماراتن سنگین با استقلال، باشگاه پرسپولیس موفق شد سعید صادقی ستاره فصل گذشته فوتبال ایران و البته باشگاه گل‌گهر را جذب کند. بعد از این شکار بزرگ، صادقی در تمرینات و بازی‌های پیش فصل هم درخشید تا خیال کادرفنی و هواداران پرسپولیس از داشتن یک ستاره بزرگ راحت باشند و همه منتظر درخشش این بازیکن در بازی‌های لیگ باشند، اما شرایط اینطور پیش نرفت.

با اینکه دو هفته از لیگ برتر گذشته است، اما سعید صادقی نتوانسته نه گلی بزند و نه پاس گلی ثبت کند. البته این مشکل را دیگر بازیکنان پرسپولیس هم داشته‌اند، اما شاید انتظار‌ها از صادقی باتوجه به عملکرد فصل گذشته‌اش و نوع پیوستنش به پرسپولیس بیشتر از بازیکنان دیگر باشد. این در شرایطی است که صادقی در دو بازی گذشته حتی به صورت کامل هم در زمین نبوده و تعویض شده است.

حالا باید دید خرید پر سر و صدای پرسپولیس در ادامه لیگ می‌تواند به کمک این تیم و یحیی گل‌محمدی بیاید و در چه بازی پای سعید صادقی به گل و پاس گل در پرسپولیس باز می‌شود؟ پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشورمان روز جمعه در اراک به مصاف آلومینیوم این شهر خواهد رفت.