نتیجه بازی منچستریونایتد و لیورپول+ ویدئو خلاصه بازی| تن‌هاخ کلوپ را مات کرد!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته سوم لیگ برتر انگلیس، منجستریونایتد موفق شد در خانه و در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه دو بر یک از سد لیورپول بگذرد تا به نخستین پیروزی خود در این فصل با تن هاخ دست یابد.

سانچو و رشفورد گلزنان منچستر بودند و در آن سو صلاح تک گل لیورپول را به ثمر رساند. به این ترتیب منچستریونایتد سه امتیازی شد و لیورپول، بدون برد و با تنها دو تساوی و یک شکست، دو امتیازی باقی ماند.

از نکات عجیب این دیدار نیمکت نشین شدن رونالدو توسط تن هاخ بود. رونالدو در اواخر مسابقه به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و کار خاصی هم نکرد. او پیش از آغاز بازی به سمت فردیناند، کین و کرگر رفت و به کرگر بی توجهی کرد تا حاشیه ساز شود. کرگر مدتی قبل مسی را بهتر از رونالدو دانسته‌بود و همین موضوع باعث شد تا رونالدو با این رفتار عجیب و زشت، واکنش نشان دهد.

به این ترتیب در پایان هفته سوم، آرسنال با پیروزی در هر سه بازی به تنهایی صدرنشین شد و وستهم بدون امتیاز در رده بیستم جدول جای گرفت. منچستریونایتد نیز در رده چهاردهم قرار گرفت و لیورپول به رتبه شانزدهم جدول تکیه کرد. این بدترین شروع تاریخ لیورپول با کلوپ است.

ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و لیورپول

{$sepehr_media_551943_400_300}