کاظمی: برای قهرمانی آمده‌ایم| هر بازی مثل یک فینال است

گروه ورزش/شهرآرانیوز، یوسف کاظمی مدافع میانی تیم ملی والیبال در خصوص پیروزی تیم جوانان ایران برابر ژاپن گفت: خداراشکر در یک بازی پایاپای مقابل ژاپن توانستیم این تیم را شکست دهیم. ژاپنی‌ها برای قهرمانی آمده‌اند؛ اما تیم ما هم دارای شاکله بسیار خوبی هم از نظر بازیکن و هم به لحاظ کادرفنی است.
وی افزود: مقابل ژاپن به گونه‌ای بازی کردیم که در شأن و حیثیت والیبال ایران باشد و همه توان‌مان را در این بازی گذاشتیم. پس از ست اول که پیروز شدیم فکر کردیم ژاپن از هم پاشیده؛ اما در ست‌های دوم و سوم نتوانستیم آن‌گونه که باید خوب بازی کنیم. در این مسابقه توپ‌گیری ژاپنی‌ها عالی بود و ما را تحت تاثیر قرار داد.
کاظمی با اشاره به اینکه همه بازیکنان و مربیان تیم ملی جوانان برای قهرمانی همدل شده‌اند، گفت: ماه‌ها زحمت کشیدیم تا در این رقابت‌ها قهرمان شویم. به همین خاطر وقتی ۲ بر یک از ژاپن عقب افتادیم پا پس نکشیدیم و در ست چهارم به بازی برگشتیم و بازی را به ست پنجم کشاندیم. در ست پنجم بازی‌ای انجام دادیم که از خودمان توقع داشتیم.

ملی‌پوش ۲۱۰سانتی‌متری ایران در پایان درباره بازی با تیم هند تصریح کرد: ما اینجا آمده‌ایم که در تمام بازی‌ها پیروز شویم و مهم نیست که رقیب‌مان کدام تیم است. مقابل هند هم تنها به پیروزی فکر می‌کنیم و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. انشالله بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی جوانان آسیا دل مردم ایران را شاد کنیم.