سفر رایگان ۳۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی به مشهد مقدس+ جزئیات

به گزارش شهرآرانیوز،  متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند به کانون‌های بازنشستگان تأمین اجتماعی محل سکونت خود مراجعه کنند.

درخصوص جزئیات این طرح با سیدحسن خدادادیان حسینی، رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل استان، گفت‌وگو کردیم. او‌ اظهار کرد: طرح کرامت رضوی به‌واسطه شیوع ویروس کرونا چند سالی مسکوت ماند و امسال دوباره راه‌اندازی شد. در راستای این طرح مقرر است ۳۰هزار بازنشسته تأمین‌ اجتماعی به مشهد مقدس اعزام شوند.

وی افزود: این طرح از اواخر مردادماه آغاز شده است و هر سه روز گروه‌هایی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران وارد مشهد می‌شوند. امیدواریم این طرح تا زمانی که این ۳۰هزار نفر برای زیارت وارد مشهد شوند، ادامه داشته باشد.

رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل خراسان رضوی ادامه داد: این زائران علا‌ه بر زیارت حرم مطهر از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، استفاده می‌کنند. این زائران در هتل همای شماره۲ اسکان خواهند داشت و براساس ظرفیت هتل هما تعداد آن‌ها برنامه‌ریزی می‌شود. رفت‌وآمد این زائران با قطار است و سه روز در مشهد اقامت دارند.

وی تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ کانون‌های بازنشستگان سراسر کشور، اولویت با مستمری‌بگیران کم‌بضاعت و افرادی است که هنوز نتوانسته‌اند به مشهد مقدس سفر کنند.