نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: مدیریت شهری با تمام توان در کنار دولت قرار دارد

به گزارش شهرآرانیوز، موسی الرضا حاجی‌بگلو در آغاز پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به تشریح مناسبت‌های هفته جاری پرداخت و با اشاره به ٨ شهریور ماه، یاد و نام شهدای والا مقام، رجایی و باهنر را گرامی داشت و اظهار کرد: با ادای احترام به شهدای گرانقدر، هفته دولت را به استاندار خراسان رضوی و دولت مردان دولت آیت الله رئیسی تبریک می‌گوییم و برای دولت با نگاه ویژه مردمی محورِ حاکم براین دوره، آرزوی توفیق و موفقیت داریم.

وی گفت: ما هم به عنوان مدیریت شهری با تمام قوا در کنار دولت هستیم تا بتوانیم هر چه بیشتر و بهتر در جهت حل مشکلات و پیشرفت کشور عزیزمان گام برداریم.

مصوبات

تصویب لایحه بخشودگی عوارض پروانه ساختمانی زمین با کدنوسازی ۷۲-۴۰-۵-۴ جهت ساخت مجتمع مسکونی بیماران جذامی

مـاده واحـده: به شهرداری مشهد مقدس اجازه داده می‌شود در راستای مسئولیت اجتماعی مدیریت شهری و همکاری با آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص ساخت مجتمع مسکونی بیماران جذامی، بدهی عوارض پروانه ساختمانی و خدمات آتش نشانی و قطار شهری زمین واقع در وحید ۸ با کدنوسازی ۷۲-۴۰-۵-۴ را مطابق پیش نویس پروانه شماره ۱۰۰۸۴۰۸۶ (پیوست)، تا سقف مبلغ ۲۰.۸۳۳.۴۶۷.۷۳۹ ریال هبه نماید.
تبصره ۱- شهرداری مشهد مقدس مکلف است در راستای اجرای این مصوبه نسبت به انعقاد تفاهم نامه اجرایی با آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد اقدام نماید.
تبصره ۲- شهرداری مشهد مقدس مکلف است ضمن انعکاس آثار مالی اجرای این مصوبه در اصلاح بودجه سال ۱۴۰۱ خود، نسبت به تامین اعتبار وفق تبصره ۹ مصوبه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اقدام نماید.

مشروح مصوبات پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شهر از زبان سخنگو

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به تشریح مصوبات پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شهر مشهد مقدس پرداخت.
موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در پایان پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت و اظهارکرد: اولین دستورکار این جلسه به تصویب لایحه بخشودگی عوارض پروانه ساختمانی زمینی جهت ساخت مجتمع مسکونی بیماران جذامی اختصاص یافت.

وی افزود: براساس این مصوبه، به شهرداری مشهد مقدس اجازه داده می‌شود در راستای مسئولیت اجتماعی مدیریت شهری و همکاری با آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص ساخت مجتمع مسکونی بیماران جذامی، بدهی عوارض پروانه ساختمانی و خدمات آتش نشانی و قطار شهری زمین واقع در وحید ۸ را تا سقف مبلغ حدود ۲ میلیارد تومان هبه نماید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به تصویب لایحه تسویه بدهی‌های نقدی شهرداری مشهد، گفت: با تصمیم امروز اعضای شورای شهر، شهرداری مجاز است برای تسویه بدهی‌های شهرداری مشهد مقدس با پیمانکاران، بانک‌ها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق تامین منابع توسط کارگزارانی که توان‌سنجی آنها، توسط شهرداری مشهد مقدس تایید شده است، در قبال اعطای مجوزات، امتیازات و تسویه بدهی‌های ساختمانی، با لحاظ تخفیف نقدی موضوع مصوبات شورای اسلامی شهر تهاتر نماید.

{$sepehr_media_556244_400_300}