بهره‌برداری از پروژه «کشت‌پارک» تا پایان سال در مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در حاشیه بازدید از پروژه درحال اجرای «کشت‌پارک» در منطقه ۱۱ شهرداری مشهد، اظهارکرد: عملیات اجرایی احداث این پروژه در سنوات گذشته آغاز شده، ولی به دلیل مشکلات در برنامه‌ریزی و عدم تامین اعتبارات و مسائل مالی، نیمه‌تمام مانده بود.

وی با بیان اینکه «کشت‌پارک» به مساحت ۲۰ هکتار و در حدفاصل بولوار دانشجو و سیدرضی واقع شده است، گفت: در بازدید امروز شاهد بودیم که پروژه طی یک سال اخیر پیشرفت خوبی داشته، ولی در عین حال همچنان برای تکمیل و بهره‌برداری از آن نیازمند تامین اعتبار هستیم.

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: شهرداران مناطق به منظور اجرا و پیشبرد چنین پروژه‌هایی باید اختیارات تام داشته باشند تا پروژه‌ای به خاطر مبالغ ناچیز معطل نماند و عملیات اجرایی و احداث آن کند و یا متوقف نشود.

حاجی‌بگلو از پیگیری شورای شهر برای تخصیص اعتبار به این پروژه خبرداد و گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته و گزارش‌های ارائه شده از سوی شهرداری منطقه، پروژه کشت‌پارک ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از پروژه کشت‌پارک باشیم؛ پروژه‌ای ارزشمند که فضای بانشاط و مفرحی را برای شهروندان، به ویژه ساکنان این محدوده و تمام شهر مشهد ایجاد می‌کند.

عضو کمیته نظارتی شماره ۵ شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌های فضای سبز و پارکی، سرانه فضای سبز در منطقه ۱۱ به حدود ۹.۵ مترمربع به ازای هر شهروند ساکن در منطقه خواهد رسید؛ درحال حاضر جمعیت منطقه ۱۱ قریب به ۲۰۵ هزار نفر است.