مراسم امضای آلبوم «حال نامعلوم» مصطفی راغب در موسسه همدم مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، در حاشیه این مراسم که با حضور این هنرمند جوان در جمع خانواده بزرگ همدم و بازدید از مجموعه فعالیت‌های این موسسه خیریه صورت گرفت، مصطفی راغب گفت: حسرت می‌خورم که چرا زودتر و پیش از این، به این موسسه نیامده بودم و با آن آشنا نشده بودم.

وی افزود: امروز با دیدن بچه‌ها و مهارت‌های بی نظیر و منحصر به فرد آنها، دریچه زیبایی از زندگی به روی من باز شد. هرکدام از آن‌ها برای خودشان یک تفکر و زندگی خاصی دارند که یک انسان معمولی نمی‌تواند آن را درک کند. دیدن بچه‌هایی که با وجود برخی محدودیت ها، این همه توانمند هستند و قدرت آن‌ها چند برابر یک انسان معمولی است، برای من خیلی لذت بخش بود.

راغب خاطرنشان کرد: چه افتخار و عمل خیری بالاتر از این که برای این بچه‌ها کار کنند؟ امیدوارم خدا به مربیان آن‌ها هم عزت و آبرو بدهد و همچنین عزیزانی هم که می‌توانند کار خیر انجام بدهند، این کار را برای اینگونه موسسات انجام دهند.

وی تاکید کرد: امیدوارم که این افتخار نصیب من شود تا مجدد بیایم و به بچه‌ها سر بزنم. همه ما دو بعد زندگی مادی و معنوی داریم. به نظر من یک هنرمند در گام اول برای موفقیت و ماندگاری خودش نیاز به معنویت دارد. همه دوستان هنرمندم را دعوت می‌کنم که بیایند و از نزدیک با دنیای این بچه‌ها آشنا شوند.