زمان فروش بلیت پرواز‌های اربعین اعلام شد+ جزئیات

به گزارش شهرآرانیوز، حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فروش بلیت پرواز‌های اربعین از شنبه آینده ۱۲ شهریور اظهار کرد: نرخ مصوب پرواز‌های اربعین به صورت رفت و برگشت ۶ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه هزینه کنسلی این پرواز‌ها به ازای هر مسیر ۵۰۰ هزار تومان است، ادامه داد: ایران ایر پرواز‌های اربعین را فقط از مبدا تهران انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه فروش بلیت برای گروه‌های کمتر از ۹ نفر از طریق دفتر مرکزی فروش بلیت‌های ایران‌ایر و سایت اینترنتی شرکت هما انجام خواهد شد، اضافه کرد: قیمت بلیت برای بزرگسالان ۶ میلیون تومان، برای رده سنی کودک ۶ میلیون تومان و برای کمتر از دو سال ۱۰ درصد نرخ بلیت خواهد بود.

وی گفت: به مسافرانی که در زمان پرواز در فرودگاه حاضر نشوند، ۳ میلیون تومان مسترد می‌شود. همچنین زائرانی که از قبل اعلام کنسلی پرواز کنند، ۹۰ درصد قیمت بلیت را دریافت می‌کنند.

مدیر روابط عمومی ایران ایر گفت: نرخ استرداد بلیت پرواز‌های اربعین به ازای هر مسیر ۵۰۰ هزار تومان است. در رفت و برگشت پرواز از تهران یک میلیون تومان است.

قربانعلی با اشاره به هماهنگی با بانک‌ها برای استرداد سریع یادآور مبلغ بلیت‌های کنسل شده، اظهار کرد: بار مجاز برای هر زائر ۳۰ کیلوگرم است.

منبع: تسنیم