محسن رضایی: شهید محمود کاوه شراره‌ آتشی در قلب دشمن بود

مهدی صبوری نیک|شهرآرانیوز، محسن رضایی دقایقی قبل در مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت شهید محمود کاوه در بهشت رضا (ع) مشهد مقدس اظهار کرد:  باید یک کلمه درباره شهید کاوه، برادر عزیزم بگویم. ایشان یک شراره آتش در قلب دشمن بود که بسیار تهاجمی و با روحیه بود و شجاعت کم نظیری داشت. او چند ویژگی بسیار خاص داشت که اولا خیلی با ادب ،فردی متواضع و فروتن بود و سوم هم شجاع و عملیاتی و نترس بود.

معاون اقتصادی رییس جمهور بیان کرد: مادر شهید کاوه  نمونه مادرانی هستند که پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا نگه داشتند و در انتها  درود می فرستم بر مادران شهیدی که دیگر امروز در بین ما نیستند.

وی با بیان اینکه کلام حضرت امام حسین علیه السلام امروز راهگشای ما است، گفت: در اول انقلاب ادبیاتی وارد ایران شده بود و آن شامل کلمات همچون خواهر و برادر بود که در ایجاد روحیه و عواطف انسانی بسیار موثر بود و این کلمات از دل ارزش های انقلاب بیرون آمده بود.

معاون اقتصادی رییس جمهور بیان کرد: اینجا باید به نقش مادران اشاره کنم که چه مادرانی بودند که خودشان پیشانی بند به پیشانی فرزندشان می‌بستند و آن ها را راهی جبهه می کردند که مادر شهید  کاوه یکی از این ها بود که اگر  این مادران نبودند ایران شکست سختی می خورد.

رضایی بیان کرد: متاسفانه امروز در کشور ما ادیبات عامه تغییر کرده، دیگر شاهد کلماتی مخصوصا مادر و  پدر و خواهر و برادر نیستیم و  ادبیات دفاع مقدس ما کم رنگ شده است.

لازم به ذکر است در انتهای این مراسم معاون اقتصادی رئیس جمهوری و همرزم شهید محمود کاوه از مادر این شهید والا مقام تقدیر کرد.