تمدید گذرنامه‌ زائران اربعین همزمان با برگزاری نماز جمعه مشهد مقدس+ فیلم

مهدی صبوری نیک | شهرآرا نیوز، سرهنگ امید نودهی رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس تدابیر سردار فرماندهی انتظامی خراسان رضوی امروز بعد از برگزاری نماز جمعه مشهد مقدس شرایطی فراهم شد تا همکاران ما و سخت کوشان در مجموعه انتظامی و پلیس گذرنامه استان به جهت خدمات رسانی «تمدید گذرنامه» به زائران عزیز اربعین حسینی بسیج شوند.

وی افزود: برای نخستین بار در خراسان رضوی و در سطح کشور ارائه خدمات به نمازگزاران عزیز در روز جمعه اقدامی بی‌بدیل بوده است؛ چرا که این حرکت نیازمند کار کارشناسی است.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: برابر تدابیر صورت گرفته و خواسته‌ خود همکاران خارج از وقت اداری در خارج از سازمان این خدمات به صورت ویژه در محل میدان بیت‌المقدس شهر مشهد در حال ارائه است که ان‌شاءالله مورد رضایت و عنایت حضرت رضا(ع) و زائران عزیز قرار گیرد.

سرهنگ نودهی تاکید کرد: بیش از ۲۵ هزار جلد گذرنامه در طول هفته گذشته برای تمدید اقدام کرده اند که بیش از ۲۰ هزار برگه گذر موقت برای زیارت عتبات از طریق دفاتر پلیس +۱۰ در حال اقدام است که به همین منظور این دفاتر امروز تا ساعت ۱۶ آماده خدمت رسانی به تمام زایرین عزیز هستند.

{$sepehr_media_558611_400_300}