تریلر جدید گیم‌پلی بازی God of War: Ragnarok | گشت‌وگذار در قلمرویی جدید
کاظم کلانتری

شهرآرانیوز - مجله «گیم‌ اینفورمر» چند روز پیش ویدئوی کوتاهی با تمرکز بر سیستم مبارزه بازی «خدای جنگ: رگناروک» God of War: Ragnarok منتشر کرد و حالا طبق وعده‌ قبلی‌اش ویدئویی جدید از گیم‌پلی بازی به اشتراک گذاشت. در این ویدئو کریتوس و آتریوس در حال اکتشاف قلمروی کوتوله‌ها به نام Svartalfheim هستند. این قلمرو مکان‌های فراوان دیگری هم برای گشت‌وگذار و اکتشاف دارد که محتوای بازی را غنی‌تر می‌کنند.

برای پیمایش بخش دلهره‌آور Svartalfheim، بازیکنان باید به ابزارهای کریتوس تکیه کنند: سلاح‌های او و البته پسرش، آترئوس. در ویدئو، کریتوس آب‌فشان‌ها را با تبرش منجمد می‌کند، دیگ‌های بخار را با تیغه‌های آشوب از بین می‌برد و به آترئوس دستور می‌دهد به دستگاه‌های دور از دسترس تیر پرتاب کند. جان مایکل هیکن‌باتوم درباره اهداف اولیه ایجاد تعاملات در قلمرو Svartalfheim، گفته است:

«ما می‌خواستیم کوتوله‌ها و کاری که آن‌ها در اینجا انجام می‌دهند را نشان دهیم. آن‌ها از آب برای به حرکت درآوردن و حرکت‌دادن اشیا استفاده می‌کنند. حتی در سرتاسر قلمروهای مختلف، می‌توانید کوتوله‌ها را ببینید که محیط‌های عظیمی را ایجاد می‌کنند؛ و وقتی کریتوس وارد می‌شود، باید ببینیم او چگونه محیط را در جهت خواسته‌اش تسلیم می‌کند؟»

{$sepehr_media_561508_600_400}
 
حسی قدرتمند در God of War ۲۰۱۸ بود که بازیکنان را به دنبال‌کردن مسیر‌ها در سراسر نقشه و اکتشاف آن‌ها سوق می‌داد. مسیر‌های پیاده‌روی پرپیچ‌وخم ابن بازی برخلاف بازی‌های قبلی این مجموعه شبکه وسیعی می‌ساخت. صندوقچه‌های حاوی ابزار کمیاب و زیارتگاه‌ها با نقاشی‌های دیواری از جمله مواردی بودند که در شش قلمرو در انتظار بازیکنان بودند. در بازی قبلی دسترسی به Asgard، Vanaheim و Svartalfheim ممنوع بود، اما اریک ویلیامز، کارگردان «رگناروک» گفته است که بازیکنان می‌توانند هر ۹ قلمرو بازی جدید را کاوش کنند و «قلمرو‌های قبلی هم حس جدیدی خواهند برای گیمر‌ها خواهد داشت.»
 
 

در ادامه ببینید

تریلر جدید گیم‌پلی بازی God of War: Ragnarok | قابلیت‌های جدید لوایاتان و تیغه‌های آتش

تریلر داستانی God of War Ragnarok منتشر شد | انتظارها برای حماسه‌ای بزرگ